تلاش برای یادگیری، خلاقیت و مهارت آموزی دانش آموزان

دبستان برکت دین و دانش، شهرستان طبس

تلاش برای یادگیری، خلاقیت و مهارت آموزی دانش آموزان

دبستان برکت دین و دانش، شهرستان طبس

تربیت و خلاقیت در محیط های آموزشی

چهارشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۷، ۰۲:۲۴ ب.ظ

مجموع سخنرانی های حاج آقا مجتبی تهرانی(ره) با موضوع تربیت:

تعلیم و تربیت دو مقوله تؤام با یکدیگرند. در محیطی که تعلیم صورت می گیرد تربیت نیز اتفاق می افتد. تربیت به فعلیت رساندن ظرفیتهای انسان و هدف مقدسی است که انبیای الهی برای آن مبعوث شده اند. هرکس که در این مسیر گام می گذارد در حقیقت کاری پیامبرگونه انجام می دهد و با تأثیر گذاشتن بر جان انسانها گاه زندگی آنها را تا پایان عمر جهت می دهد. بسیارند معلمهایی که با محبت دانش آموز بزهکار را به فردی علاقمند به درس، فعال و پرنشاط تبدیل کرده اند. معلم در محیط آموزشی باید به نقش تربیتی خود نیز توجه داشته باشد و خود را مربی دانش آموزان بداند. فردی که قصد دارد مربی دیگران باشد باید نخست خود را تربیت کرده باشد تا آثار پنهان و آشکاری که بر متربیان دارد در مسیر حق و رشد آنها باشد.

مجموعه حاضر ویژه نامه ای با عنوان "تربیت" هست که به همت خبرنامه دانشجویان ایران آماده سازی شده، این ویژه نامه ارزشمند شامل 58 سخنرانی ارزشمند آیت الله مجتبی تهرانی است که در طول سالیان عمر پرکتشان در کلاس های خود در مورد اخلاق و تربیت فرموده اند.


دانلود کتاب:

تربیت و خلاقیت در محیط های آموزشی

  • اعظم خسروی مقدم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی